Lansering i oktober 2024

Logibuds brukervennlige system for transportselskaper åpner opp for kunder i oktober 2024.

Logibud er et nytt og brukervennlig system som består av både en web-app til kjørekontoret og en mobilapp til sjåførene, laget for å gjøre hverdagen enklere.

Her er noen av hovedfunksjonene:

  • Opprettelse og håndtering av ordrer
  • Ruteoptimalisering for hele flåten
  • Varslinger direkte til sjåførene med nødvendig oppdragsinformasjon
  • Enkle verktøy for sjåførene, som signaturmottak, rapportering av avvik, og kamerafunksjon
  • Et sanntidskart i web-appen som viser alle ruter og oppdaterte sjåførposisjoner
  • En oversiktlig ordreliste med detaljer og dokumentasjon
  • Digital kundeliste, og mulighet for å legge til nye kunder
  • Mulighet til å legge til sjåfører, kjøretøy og opprette produkter som kan gjenbrukes
  • ++

- Vi er utviklere som lager god, moderne programvare. Derfor er vi ganske fleksible. Hvis det er noen spesifikke funksjoner kundene har behov for, er vi åpne for å tilpasse oss og finne en god løsning, sier Benjamin Bruarøy, grunnlegger av Logibud AS.

20.9.2024

Siste artikler

Se alle artikler
Logibud vinner av Fjordfondet 2023

Sparebanken Vest i samarbeid med Bjørnafjorden Næringsråd har valgt Logibud AS som en av tre vinnere.

30.10.2023
Les mer
Logibud tildelt stand på Transport og Logistikk 2024 fra NHO

NHO Logistikk og Transport har valgt Logibud AS som et av oppstartselskapene som får gratis stand under årets store konferanse.

21.6.2024
Les mer