Våre funksjoner
Systemet er skreddersydd for både små og store transportbedrifter. Du kan effektivt administrere din transport og ha full kontroll gjennom hele prosessen.
Oversikt over sjåfører
Effektivt administrer og overvåk sjåføraktiviteter, tilgjengelighet og ytelse gjennom en brukervennlig oversikt.
Opprett ordrer
Enkel og rask opprettelse av transportordrer med nødvendig informasjon for å sikre smidig og presis levering.
Ruteplanlegging
Effektiviser administrasjonen med automatisk ruteplanlegging som reduserer kostnader og bedrer leveringstidene.
Digitale fraktbrev
Erstatt papirarbeid med sømløse digitale fraktbrev. Enkel tilgang og deling av all nødvendig informasjon med kunden din.
Informasjonsdeling
Effektiviser samspill mellom kjørekontor og sjåfører. Enkel informasjonsdeling på gjennom hele transportprosessen.
Full sporbarhet
Vi lagrer all ordrehistorikk, slik at du enkelt kan finne informasjon om ordrer, se bilder og tidligere fraktbrev.
Digital signatur
Få digitale signaturer direkte i mobilappen. Reduser papirarbeid og få en mer sømløs prosess.
Kalender
Sjåføren kan enkelt holde oversikt over planlagte oppdrag og leveransetidspunkter gjennom en enkel kalenderoversikt.
Ordredetaljer
Gir sjåførene tilgang til detaljert informasjon om hver ordre, inkludert hentepunkt, leveringsadresse, spesifikke krav og viktig tidsinformasjon.
GPS-kart
Integrert GPS-kart gir sjåførene nøyaktige veibeskrivelser og optimaliserte ruter for hver leveranse.
Kontaktpersoner
Sjåførene har enkel tilgang til kontaktpersoner knyttet til hver ordre, for å sikre smidige hentinger og leveringer.
Kamera
Ta bilder direkte gjennom appen for enkel dokumentasjon av leveranser, skader eller andre relevante hendelser under transporten.
Oversikt over sjåfører
Effektivt administrer og overvåk sjåføraktiviteter, tilgjengelighet og ytelse gjennom en brukervennlig oversikt.
Opprett ordrer
Enkel og rask opprettelse av transportordrer med nødvendig informasjon for å sikre smidig og presis levering.
Ruteplanlegging
Effektiviser administrasjonen med automatisk ruteplanlegging som reduserer kostnader og bedrer leveringstidene.
Digitale fraktbrev
Erstatt papirarbeid med sømløse digitale fraktbrev. Enkel tilgang og deling av all nødvendig informasjon med kunden din.
Informasjonsdeling
Effektiviser samspill mellom kjørekontor og sjåfører. Enkel informasjonsdeling på gjennom hele transportprosessen.
Full sporbarhet
Vi lagrer all ordrehistorikk, slik at du enkelt kan finne informasjon om ordrer, se bilder og tidligere fraktbrev.
Kalender
Sjåføren kan enkelt holde oversikt over planlagte oppdrag og leveransetidspunkter gjennom en enkel kalenderoversikt.
Digital signatur
Få digitale signaturer direkte i mobilappen. Reduser papirarbeid og få en mer sømløs prosess.
Ordredetaljer
Gir sjåførene tilgang til detaljert informasjon om hver ordre, inkludert hentepunkt, leveringsadresse, spesifikke krav og viktig tidsinformasjon.
GPS-kart
Integrert GPS-kart gir sjåførene nøyaktige veibeskrivelser og optimaliserte ruter for hver leveranse.
Kontaktpersoner
Sjåførene har enkel tilgang til kontaktpersoner knyttet til hver ordre, for å sikre smidige hentinger og leveringer.
Kamera
Ta bilder direkte gjennom appen for enkel dokumentasjon av leveranser, skader eller andre relevante hendelser under transporten.
Ikke nøl. La oss ta en prat?
Ingen forpliktelser – bare en hyggelig samtale om hvordan Logibud kan forenkle hverdagen din.